Owsianka

Smutny omlet z odżywką białkową i ryż w plastikowych pudełkach. Za stereotypowym obrazkiem kryje się kraina zdrowych produktów, które umilą każdy jadłospis.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Płatki owsiane to znany od pokoleń śniadaniowy klasyk, który można komponować na wiele sposobów. Zaopatrz się w płatki gryczane, orkiszowe, żytnie, delikatne w smaku płatki jaglane i ryżowe czy komosę ryżową (quinoa). Podczas przygotowywania dodaj wodę lub mleko – migdałowe, ryżowe, kokosowe… Mieszaj do woli i baw się smakiem, lista dodatków nie ma końca: aromatyczny cynamon, kawa, kakao, starty imbir, miód, masło orzechowe, konfitury. Wymienione produkty są bardzo wydajne, dlatego wystarczy jedna szczypta lub łyżka, aby zmienić smak na talerzu. Świeże owoce i bakalie podkręcą metabolizm i nadadzą smaku. Spróbuj koniecznie owsianki wytrawnej, która powoli wkracza na polskie salony: z dodatkiem awokado czy gotowanego na miękko jajka, z kawałkami upieczonej dyni czy pomidorkami koktajlowymi, doprawiona papryczkami chili. Smacznego!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s